MI SMO OVCE SKUPAJ PASLI
zvočni sprehod
Projekt Mi smo skupaj ovce pasli obsega glasbena dela in pripovedi, ki govorijo o odnosu človeka do živali.
Skok na vsebino // Skok na meni
Projekt Mi smo skupaj ovce pasli obsega glasbena dela in pripovedi, ki govorijo o odnosu človeka do živali.
Rekompozicija je zgodba, ki vsebuje elemente resnice: odlomek iz kompozicije Polifonični vrtinec je shranjen v DNK rastline.
zvočna inštalacija
NUUK, Grenlandija, 2025
idejna zasnova: Karmina Šilec
Demonizacija bobnov je pomemben vidik kulturnih konfliktov po vsem svetu od kolonialnega obdobja pa vse do danes. Na bobne, ki so imeli za ljudi velik duhovni in družbeni pomen, so kolonisti, misijonarji in različni režimi pogosto gledali kot na instrumente, povezane s poganskimi obredi, praksami divjakov in celo z zlom. Kot obredni predmeti so bili prepovedani in pogosto uničeni. Bobni so izganjali zle duhove, izražali veselje ob rojstvu in utirali pot duhovom, da po smrti najdejo pot domov, odganjali so zlobneže, napovedovali prihodnost, opozarjali na težave, delovali kot čar plodnosti ter postali zemeljski glas prednikov, duhov in bogov. Bobni so prepleteni z običaji in spomini, zaradi katerih smo ljudje ljudje.
iz zbirke JAVNO TELO
Tanka opna je inkluzivna kompozicija. Šest kanalno glasbeno delo, ki temelji obdelavi zvokov, ki jih proizvajajo posamezni deli različnih tolkal in ženski glasovi je del elektromehanske konstrukcije, ki jo tvori pokrajina razstavljenih bobnov, elektronskih naprav in vsakdanjih predmetov. Robotizirane objekte se upravlja v skladu z glasbeno partituro.
Idejna zasnova, glasba in besedila: Karmina Šilec
Strokovni sodelavec: Jernej Ženko
Izvajalec: Žan Koprivnik
prva postavitev, 2025
Samotna v svoji edinosti je potopitvena miniatura, alegorija, ki simbolizira človekovo notranjo razklanost, neustreznost družbenih kategorij in tesnobno prizadevanje za razumevanje tistega, kar presega običajno izkušnjo. Obiskovalca vodi (ali prisili) k razmisleku o lastni identiteti, o normativnosti in o absurdnosti racionalnega sveta. Gre za intimno glasbeno / gledališko izkušnjo za enega gledalca.
Zbirka OVIS
Pastorala ni pripoved o tem, kaj je ovca naredila za nas, temveč je nekrografija – zgodovina smrti, tudi ultranasilja, ki se odvija desetletja, stoletja. To nasilje ni preteklost, temveč še vedno traja. Človeške zmage nad primitivnimi in neumnimi ovcami so podaljševanje preteklih dejanj, ponavljanje in stopnjevanje nasilja nad živalmi je brezčasno, skorajda večno. Njihove ostaline demonstrirajo našo (ne)vednost in živalsko (manj)vrednost.