Razstave
- Odprtje novega razstavnega prostora in razstava, 2011
- Choregie – Novoglasbeno gledališče in festival, 2012
- Happy new ears, 2012 – inštalacija ob jubileju skladatelja Johna Cagea
- Mednarodna Attacca, 2013 – razstava o mednarodnem projektu Attacca
- 50 impresivnih sezon, 2014 – razstava ob 50-letnici Carmine Slovenice
- Mednarodna Attacca, 2014 – razstava o mednarodnem projektu Attacca
- 50 vznemirljivih sezon, 2014 – razstava edicij CS
-
Kiparsko-glasbena razstava, 2018
Avtorji skulptur: Alenka Vidrgar, Dragica Čadež, Tomaž Lapajne
Razstava ZVENEČE SKULPTURE obsega 19 kiparskih umetnih iz kamna (kamnolom Lipica) in gline. Nastale so kot del koncertnega projekta skladatelja Pavla Mihelčiča, poimenovanega Zeleno polje, rdeča prst in izvedenega v okviru Festivala Ljubljana.
Skulpture – tolkala – so nastajale v procesu iskanja novih zvočnih polj. Glasbeniki – tolkalci in kiparji so raziskovali; veliko časa so preživeli v kamnolomih ter iskali zvok kamna in gline. Izsledki so navdušujoči. ZVENEČE SKULPTURE so inovativne ter odražajo medsebojno dopolnjevanje glasbene in kiparske umetnosti.
Hkrati so zveneče skulpture tudi interakcijske – obiskovalci lahko sami ustvarjajo glasbo iz razstavljenih skulptur.
Od zbora do potopitvene umetnosti
nove perspektive
Med poslušanjem koncerta običajno sedimo pred zborom v tradicionalnem položaju občinstva: poslušalci v določeni sedeči formaciji in pred njimi zbor v blagem polkrogu. Projekt prinaša drugačno akustično izkušnjo, saj je izveden brez živih izvajalcev na odru. S projektom občinstvo doživi zvočno izkušnjo koncerta vokalne glasbe z drugačnega vidika: sliši lahko vsakega izvajalca posebej, vstopi v določeno glasovno sekcijo, svobodno izbira kakšno zvočno kombinacijo želi poslušati in se potopi v potovanje zvoka v prostoru. Glasbo ločeno posnetih glasov/partov se predvaja skozi dvajset zvočnikov, razpostavljenih po prostoru. Pri izvedbi projekta ob dirigentu (v živo) delujejo programi, vtičniki in krmilniki. Delo združuje elemente zvočnega vzorčenja (samplinga) ter interakcijo in zvočno transformacijo preko granularne in spektralne sinteze. Projekt vnaprej posnete zvočne materiale izpostavi rezanju, cefranju in sekljanju, ponovnemu spajanju. S temi procesi pa jih ponovno raziskuje, vrednoti in prikaže, kako izvirno glasbeno delo v sebi nosi še marsikatero skrito plat, dimenzijo, teksturo…, ki je v osnovni obliki ne opazimo; predvsem pa razkriva glasbo kot spreminjajoči se konstrukt.
Koncept in glasbeno vodstvo: Karmina Šilec
Izvajalci: ansambel !Kebataola!
Choregie novoglasbeno gledališče
Režija zvoka: Andrej Kobal