Carmina Slovenica

Skok na vsebino // Skok na meni

Carmina Slovenica

Od leta 1964 obvladujemo prostor svetovnih odrov. Smo produkcijska hiša s širokim delovanjem: pripravljamo koncertne in odrske dogodke, festivale, izvajamo založniško dejavnost, ...


Threnos (za grlo)

za vokalne soliste in zvočno obdelavo

Video

O projektu

Iz medijev

… Threnos (za grlo) je vznemirljiva predstava ne le zaradi rituala, v katerega vključi občinstvo, temveč tudi zaradi močnega sporočila. Zamisel o razumevanju narave in refleksiji družbe skozi metaforo žalovanja za živalmi stoji kot izkušnja, v kateri je povezanost  zagotovljena. Tudi glasbena kompozicija izstopa kot poziv k skupnostim in k lepoti, ki ji močna forma postavitvedaje navdihujoč medprostor za notranjo refleksijo… strokovna žirija nagrade Glasbeno gledališče Zdaj 

 

...Threnos (za grlo)je mojstrski primer vznemirljivega glasbenega gledališča, ki je prepreden s surrealističnimi trenutki, globoko čustven in navdušujoč …
Arts Talk Magazine

... Izvajalke, performerke, glasbenice pa so s svojo prezenco in izvedbo vnovič dokazale polivalentnost svojih talentov in zmožnosti ...
Večer

... projekti v produkciji CS vedno znova osupnejo z uglašenostjo s problematiko časa, pogosto tudi anticipirajo neke teme, ki jih kasneje zaživimo v realnosti ...
Večer

... Threnos je vzpostavil stičišče med umetnostjo in smrtjo, Karmina Šilec pa je s kolektivom svojega glasbenega gledališča vzpostavila kolektivni ustvarjalni proces, ki smo ga v zadnjih časih tako pogrešali. Threnos nas je vnovič spomnil na vrhunskost kolektiva Carmine Slovenice, na raziskovanje vseh meja glasbenega in odrskega. Vznemirljiva metakompozicija in sugestivna izvedba je v vseh prvinah funkcionirala silovito in prepričljivo ...
Večer

… Industrializacija smrti se v predstavi manifestira z repetitivnostjo, mehaničnostjo, laboratorijsko sterilnostjo, minimalizmom... in to velja tako za glasbo, kot za koreografijo, kostumografijo in scenografijo …Delo

... gre za preizpraševanje sodobne družbene paradigme, v kateri človek s čezmernim povzdigovanjem lastne kulture skoraj povsem uniči naravo. To naprej vodi v razmislek o tem kako narava lahko kljub temu preživi, morda brez tudi brez človeka in ali nam posledično ta odnos človek -stroj lahko prinese kak drug pogled na odnos človek - žival. Ta trikotnik človek-stroj-žival v skrajni legiposega v problematiko ljudi in jih postavlja kot neka gola brezpravna telesa v globalnih postopkih nadzora in ubijanja. To je vodilo tudi odrsko postavitev, ki se oslanja na te prostore. Zvočno procesiranje človeškega glasu predstavlja ta aspekt "stroja" in spominja na krhkost in ranljivost človeškega in živalskega glasu ter na nekakšno razteznost življenja oziroma živega kot celote ... Delo

 

 

MUSIC THATRE NOW JURY

prispevek na Radio Ars, 2022

Fotogalerija

Threnos (za grlo)
Threnos (za grlo)
Threnos (za grlo)
Threnos (za grlo)
Threnos (za grlo)
Threnos (za grlo)
Threnos (za grlo)
Threnos (za grlo)
Threnos (za grlo)
Threnos (za grlo)
Threnos (za grlo)
Threnos (za grlo)
Threnos (za grlo)
Threnos (za grlo)
Threnos (za grlo)
Threnos (za grlo)
Threnos (za grlo)
Threnos (za grlo)
Threnos (za grlo)
Threnos (za grlo)
Poišči
Menu