Was haben Sie gegen Bauern, Gnädige Frau?
Med mano in nebom ni dima
Video
O projektu
Choregie projekt
"Ob vznožju hriba, kjer stoji moja hiša, stopim iz avta. Slečem obleke in sezujem nemške čevlje, razprem kravato in srajco, gumbi odpadajo – in vržem ta tuja oblačila v prtljažnik. Vidim zvezde svoje domovine; svetlejše so od tistih v Nemčiji. Med mano in nebom ni dima." (H. Müller)
Izvajajo:
Vilim Matula, igralec
Solo glasovi: Jasmina Črnčič, Eva Germ, Mojca Potrč, Nina Pušenjak, Sara Ritonija, Ana Sandrin, Ana Studen
Spomini so glavni protagonisti, glasovi iz preteklosti pa so tisti, ki pripeljejo do nepredvidenih učinkov, kjer čas prevzame pobudo za dejanje.
Liki – kmet in ženske – govorijo iz svojih zgodovinskih kontekstov v sedanjost, kar učinkuje kot muzej – gledališče mrtvih.
Nemška zgodovina in kultura ter njeni učinki na širše polje Evrope: Zadnji dnevi 2. svetovne vojne. Hrvaški esesovec, ki vdovam nemških oficirjev "izgleda kot kmet", opravi naročeno delo.
Bolečina in trpljenje sodobne Nemčije: Današnji čas. Hrvaški vojak je sedaj gastarbajter v Nemčiji. Oblečen v obleko, srajco in kravato izpove svojo zgodbo.
Glasba: Jacob Cooper: Silver Threads
Besedilo: Heiner Müller: Germania 3 Gespenster am Toten Mann: Kroate (Hrvat)
Idejna zasnova: Karmina Šilec
Luč: Andrej Hajdinjak
Scenografija: Karmina Šilec
Kostumi: Karmina Šilec
Premiera: 2013, Cankarjev dom, Ljubljana
Koprodukcija
Con Tempus, Carmina Slovenica, Cankarjev dom Ljubljana, Choregie – Novoglasbeno gledališče
Iz medijev
... kompleksna odrska kompozicija ...
Delo
... razčleni povsem stvarno dogajanje z vsemi simboličnimi in aluzivnimi podtoni ...
Delo
... človek se preda totaliteti uprizoritve in njeni hipnotični atmosferi. Ki jo ustvarja seveda glasba ...
Delo
... še en primer domišljenega pristopa Karmine Šilec k izraznim možnostim glasbenega gledališča ...
Delo
... sorazmerno kompleksne vsebine podane na dovolj sugestiven način ...
Delo
... Šilčeva ima izjemno sposobnost, da ti elementi (glasba, petje, gib, scena in luč) ostanejo obenem avtonomni ...
Delo
... koncept Karmine Šilec spada v niz njene vizije glasbenega gledališča, ki se izmika ozki kategorizaciji ...
Delo
... elementi magično korespondirajo med seboj ...
Delo